«109»: Қалалық тіршілік кесте бойынша жұмыс істегенде

Кез келген тұрғыннан «109 деген не?» деп сұрасаңыз, көпшілігі: «тұтқаны көтеретін нөмір» деп жауап береді. Ал шын мәнінде бұл әлдеқашан телефоннан да үлкен жүйеге айналды. Әрбір өтініш автоматты түрде цифрлық жүйеге түсіп, санатталады да, орындаушыға нақты мерзіммен жолданады. Өтініш беруші мәртебелерді — «қабылданды», «орындауда», «орындалды» — онлайн көріп, белгісіздікте қалмайды.

Қыс мезгілінде басты тақырып — жылу мен электр, жазда — аулаларды жарықтандыру мен жол карталары. Міндеттердің сипаты әртүрлі болғандықтан, мерзімдері де бөлек. Бұл ашық түрде карточкаларда көрсетіледі: тексеру, материалдарға тапсырыс, жоспарланған күн. Мұнда «кез келген бағамен жылдамдық» емес, болжамдылық маңызды.

2025 жылдың алғашқы жеті жарым айында 109 қызметі арқылы 32 445 өтініш қабылданды. Оның 98,39%-ы жабылды — бұл тұрақтылықтың көрсеткіші.

109 бүгінде мәселелерді «бір терезе» қағидаты бойынша шешуге мүмкіндік беретін әдетке айналды. Ал сандар көрсеткендей, бұл әдет өз тиімділігін дәлелдеп отыр.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *